Kubrayusufc Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim . Bugün doktora gittik ve çok gaz sıkışman var dedi ekmek türü yeme dedi sizinde bildiğiniz başka besinler var mıdır ?
1palyaco Kubrayusufc benimde öyle çok gazım vardı karnım davul gibi oluyor doktor ultrason ile bakarken bile fark etti . Ne yapmam gerekir dedim birşey yapmana gerek yok ilk haftalar normal dedi . Ama ben burda başlık açtığım da Activia yoğurt ye diyen vardı sindirim için o yoğurt oyüzden iyi gelebilir .
1palyaco Kubrayusufc bana doktorum herhangi birşey yapma yeme demediği için yapmadım yine gazım var tabi .
Maviaslan Süt ve yoğurt tüketiyorsan laktozsüz içebilirsin, nohut fasulye ve mercimeğe ara ver , bol bol su iç , yiyecekleri çiğneyerek yutun, hareketsiz kalmayın… ☺️