Toz verdiğine göre idrar enfeksiyon değerin daha yüksektir, kendin e nabızdan bakabilirsin (telefondan görünmüyor bilgisayardan bakmalısın) . Benim değerim 32 idi. O tozdan iki kez içmiştim geçmemişti. Enfeksiyonum hep vardı. Öyle de doğum yaptım. Oğlum şuan 2 aylık. Herhangi bir sorunumuz yok şükür