Tavsiyeler Arkadaşlar ikili test yaptım değer normal diyor ama referans aralığında hiç birşey yazmıyor ve değer çalışılmış yazıyor hiç bişe anlamadım sonuç çıkmamış mı daha yoksa çıkmış mı
Seyda08 Tavsiyeler Aynisi bendede görünüyordu. Laboratuvar i arayip sordugumda grafik olarak ciktigi icin siz e nabizda goremezsnz. Doktorunuzun ekranina yansir dedi. Arayarak ogrendim ben sonucumu. Sizinde o sekildedir muhtemelen hastaneyi bi arayin isterseniz
tatlibebegim_ Tavsiyeler e nabıza hepsi düşmüyor yaptırdığın yerden çıktı şeklinde veriyolar doktoruna gösteriyosun grafik şeklinde
Yazmelegi_ Tavsiyeler bildirimlere baktığımız yerde resim yukle var ordan yükleyip kopyala yapıp buraya yapıştırın
Yazmelegi_ Tavsiyeler bunu ilk defa gördüm hangi hastanede yapıldıysa orayı arayıp sorun bi sonuçlar çıkmış mı diye ama muhtemelen çıkmıştr