Selcan3 Kızlar merhaba kan uyuşmazlığı olduğunu nasıl anlıyoruz ben iki taraf pozitif veya iki tarafta negatifse sorun yok diye biliyordum
gamzecgr Selcan3 diyelim eşiniz a pozitif siz 0 pozitifsiniz eğer bebeğiniz babanın kan grubunu alırsa o zamanda uyusmalik oluyor iğne yapiliyor bebeğe doğum sonrası sadece pozitif-negatif olması değil yani
Nnoktaa Selcan3 Anne adayı kanının Rh negatif ve babanın kanının Rh pozitif olduğu durumda bebeğin kanı Rh pozitif olursa, Rh faktöründen kaynaklı kan uyuşmazlığı ortaya çıkar.
Buketpendik Size zaten hekim soruyo kan gruplarınız aile hekimliğide soruyo orda uyuşmazlık olduğunu zaten söylerler ona görede haftanız gelince iğnenizi olursunuz
Selinmoon Nnoktaa benim a Rh pozitif eşimin b Rh pozitif doktor kan uyuşmazlığı yok dedi ama doğrudur demi