Baharatajanova
22+ 2 yim bende de sadece yatıp kalkınca değil oturduktan sonra kalkınca bile bel ağrısı oluyor artık. Çok dikkat etmeye çalışıyorum isterseniz sizde şöyle bir deneyin, yatarken ayaklarımın altına ve bacaklarımın arasına da yastık alıyorum sola yada sağa sürekli dönüyorum zaten , bu şekilde yatıyorum. Birde gebe egzersizleri başlamadıysanız başlayabilirsiniz yirminci haftadan sonra plates topuyla başladım ben sırt bel ağrısına iyi geldi ve doğumada hazırlıyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun çok çok güzel ve ağrılı zamanlar ☺️☺️❤️