Uykuseveer İdrar testi yaptım çift çizgi çıktı cumartesi akşamı kan verdim değer 101 çıktı pazartesi sabah tekrar kan verdim değer 153 çıktı. Artış az mı acaba aranızda böyle olan var mı acaba
1palyaco Uykuseveer normal de iki günde iki katı olmalı diye biliyorum .Cumartesi 101 ise pazartesi 202 olmalıydı en az . Ama birini akşam birini sabah vermişsiniz fark edebilir bu değer endişe etmeyin bir sonrakini dört gün sonra verin devamlı kan vermeyin .
tugcesakzci Uykuseveer canım minimum artışın %60 olması lazım senin artışın iyi normalde 161 olması gerekiyor ama birini akşam birini sabah vermişsin o farkettirir kötü bir artış değil güzel. Ama yanılma payı olmaması için aynı hastanede ve aynı saatlerde kan ver keseyi görene kadar artışı takip et
Uykuseveer 1palyaco bugün doktora gittim tekrar kan testi yaptı 334 çıktı cuma günü tekrar kan ver dedi aynı hastane aynı saat 555 in üstüne çıkarsa kese için gün vericem ama altında kalırsa sağlıksız gebelik dedi 🥹
1palyaco Uykuseveer olumsuz düşünmeyin inşallah düzenli şekilde artar da kese görmek için gün verir 😍😍🌸