Sueda29 selam bende hamileyim ve ikinci gebeligim 10 haftamdayim ilk cocugumu hic param yoktu ve ben yinede naptim ettim o nipt testi icin buldum bulusturdum yaptirdim iyikide bugün ikinci gebeligim icin yaptirdim kan verdim yani ve engelli bir cocugu dogurmanin su kismini düsün dogumda sana bisey olsa o cocugua kim bakacak hayati nekadar zor olacak kimseyle ayni olmamasi bi tarafa masraflarini karsilama veya karsilayamamak seni nekadar üzecek bence bencillik illa doguracam demek ama kötüyü cagirma net bi cvp almadiysan doktordan devlette baska doktorlara git icine sinene kadar ve mutlaka nipt yaptir 99,98% garantili sonucta…