GTubaa27 Kızlar cinsiyet belirsizliği yaşayan oldu mu bize bir erkek bir kız sonra yine erkek ? Denildi bakalım son olarak ne diycekler 🫣 Sizlerde durum nedir ? Sağlıkla gelsin bu arada bebişlerimiz önceliğimiz o 🤲🏻
kardelen25_ GTubaa27 babada 11+2 de bir erkek bir kız dediler. 14+2 de ikiside kız dedi doktorum. Bir gün sonra sancidan dolayı devlet hastanesine gitmek durumunda kaldım orda da bir kız bir erkek dediler. Halen yüzde yüz net bilmiyorum. 14+6 haftalık olduk bugün.