Çok tatlı tüketmek 25. Haftada değil her zaman zararlı, hamile değilken bile. En azından baklava gibi şerbetli bi tatlıyla değil de daha sağlıklı tatlı şeylerle kendinizi kandırmaya çalışın, meyve ya da kuru meyve vs gibi. Ben de 25. Haftanın içindeyim şeker yüklemesi haftaya 🫶🏻