Ekyg Kızlar merhaba epidral ile normal dogum yapıp öneren var mi prenses dogum diye de geçiyormuş. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
kahvesever__ Ekyg ben yaptım iki kere ilki çok zordu ikincisi doğum anı kolaydı bel ağrısı kalıyor birde
269522 Ekyg ben yaptım çok memnunum iyi ki epidural var diyorum 😂 çok yorulmuştum epiduralle dinlendim etkisi doğum anına geçiyor zaten doğum yapıyorsun benim için güzel bir tecrübeydi açıkçası :) tavsiye ederim
269522 Ekyg evet 4-6 cm açılma varken yapılıyor bildiğim kadarıyla 6 cm den sonra doğum anına etkisi geçmez diye yapılmıyor 4den önce de yapılmıyor erken olur tekrar verilmek zorunda kalınır diye :) zaten başlarda çok ihtiyaç olacağını sanmıyorum :)