Sevil1996 olabiliyor canım iki hamileliğimde de ilk haftalarda 3 kg vermiştim sonrasında doğuma kadar 12 kg almıştım 🫢bende bazı şeylerden soğumuştum içim almıyordu mesela şeftali takımtım yoktu, antep fıstığınıda çok severdim ama kabuklarından midem kalkıyordu içim kötü oluyordu ☺️düzeliyor merak etme🌸 sadece sütten soğumam kaldı hala aram yok ☺️