Serifeeed Merhaba sezeryan olalı 15 ay oldu şuan yine hamileyim kaç haftalık bilmiyorum daha doktora gitmedim böyle olan var mı acaba bir sakınca var mıdır
sehrengiz_8 Serifeeed benim oğlum da 21 aylık ben de 8 haftalık hamileyim iki yıl geçeceği için sıkıntı yok diyorlar
Yaprakdokumuseverr Serifeeed en az 2 yıl öneriliyor tabiki ama doğurtuyorlar endişelenmeyin. Arkadaşım 5 ay üstüne hamile kalmıştı. Tek sorun 2.kesi farklı yerden oldu
Yasminnnnn Serifeeed hayır ya bir sıkıntı olmuyor 3 ay sonra bile gebe kalan var sezeryanindan sonra o yüzden için rahat olsun
Sermec27 Serifeeed ilk sezaryenden 6 ay sonra ikinci oğluma hamile kalmıştım çok şükür bir sorun yaşamadım
Serifeeed Melike_02 şuan zaten uyuşuk bilmiyorum daha çok yeni doktora gidemedim daha büyüdükçe acıcağını düşünmüyorum çünkü zaten kilo verememiştim 🤣😂