Esraabbaa ben de erkeklerin ynında kullanırım diye kaplı almıştım ama e bebekteki kaplılar hiç rahat değil, alacaksan da başka marka tercih et. Çoğu kadın doğumdan sonra süt ıslatmasın diye göğüs pediyle kullandığı için kapsızlarda da göğüs ucu belli olmuyormuş rahat kullanıyorlarmış