Nurasl1 Hafif meme hassasiyetim var.cok kolay yorgunluk çöküyor.akimtim normal düzeyde sürekli bisiler yemek istiyorum tokum ama tikistirmak istiyorum. Çok nadir kasık ağrısı yumurtlama günü değerlendirdik 3+2+2 +3 şeklinde yumurtlama günlerini değerlendirdik bakalım bu ay sonuç ne olacak ☺️
Yasminnnnn Nurasl1 Mide bulantım sabahları bazen oluyor kasık ağrım var biraz yorgunluk yok ama sürekli yemek yeme isteği var sürekli acikiyorum
nazli0306 Nurasl1 yumurtlama günleri degerlendrdık kasık agrım oluyor bırde çok sık wc ye cıkıom bat 25 beklıoz bakalım dayanamayıp test yptım bn çok silik bir çizgi gördüm ama umutlanmak istemiyorum bklm sonuç ne olacak başka zaman olsa öf genemi adet günüm geldı derdim şimdiyse vakıt geçmiyor cıldrcm 😁
simgennur0 Yeme isteği bende de çok var doymuyorun midem ağrıyor akıntım devam ediyor şimdilik bu kadar
momofmychildren Hafif mide bulantısı var psikolojik mi değil mi çözemediğim aralarda baş dönmesi var erken gebelik testi yapmak istiyorum ama bilmiyorum ya siz düşünüyor musunuz
ingilizceci Hiçbir belirti yok :) karnımın orta kısmında hafif ağrı gibi bi şeyler oluyor ama umutlu değilim açıkçası.
Nurasl1 Benimde psikolojik diye test yapmak istemedim bu sefer belki yoktur diye test gecikirsem yapicam
Sennnnnnn benim aktimda bugün biraz azaldı sol tarafım da ağrı var çok hafif ve sık idara çıkıyorum 1 bardak suyu hemen bittirdigim an idrar ihtiyaci hissediyorum,bel ağrım çok oluyor önceden böyle değil di neden acaba
Sevgi2023 Erken gebelik testi yaptim cuma gunu 2-3dk gecmeden cikti hafif cizgi bekliyorum😕ara ara midem bulaniyo kasik agrisi falan
Nurasl1 Hayır yapmadım zor sabrediyorum ama beklemedegim sol Kasım’da arada saplanma agri oluyor göğüsler hala hassas bakalım nasıp heyecanla inssalaj olur bu ay nasip olur sizde durumlar neler
bade-06-bade Benimde günüm bugün sabah kalkınca olurdu direk ama olmadı bekliyorum midemde şişkinlik vardı hâlâ devam ediyo adet sancısı falan hiç bişey yok.
Sennnnnnn Benim bat takvim de 24 gösteriyor ama ben hep 1 gün önce oluyorum şimdilik bir şey yok yarında olmazsam test yapicam.