Elif3535 Kızlar merhaba bebişkoların hareketlerini kaçıncı haftada hissetmeye başladınız benim ilk gebeliğim ve 16+3 haftadayız ama henüz hissedemedim göbüşte pek çıkmadı sizde durumlar nasıl 🥰