Gizemihsan bende bugün 28+5im canım ben 26.haftada oldum serklaj sonrası ant kullandım hep idrar yolunda az çıkınca enf ilaç kullandım kanamam oldu ctsi günü tekrar yattım crp düşükktü tekrar yükselmiş idrar kültürü verdim bakalım ne çıkacak . Tahlilde birşey çıkmadı ama crp 21 çıkmış 4 tü en son . Bel ağrım benimde var , arada kasık ağrımda oluyor,kasılmam da. Bilmiyorum ben adalat endol falan da kullanıyordum onları bıraktırdılar çok kullanmamak gerekiyormuş Şuan sadece progestan fitil ve serum takılıyor sadece. Yarın taburcu edeceklermiş herhalde birşey olmazda bu halde nasıl taburcu edecekler crp gittikçe yükselir de birşey olursa diye bende çok korkuyorum.