Boncukk123 Afitappp hayır canım ikisi farklı hormonlara bakıyor yumurtlama testi idrardaki LH hormonuna bakıyor gebelik testi ise idrardaki HCG. değerine bakıyor bizzat deneyimledim sonuç göstermiyor
Merve_ceyhan0803 Afitappp ben ilk Ovulasyon testi ile öğrendim evde kaset test yoktu o vardı yaptım anında kopkoyu çıktı sonra gittim hemen test aldım yaptım oda hemen kıpkırmızı oldu
Merve_ceyhan0803 Boncukk123 bence yanlış gebelikte zaten LH hormonu da yükseliyor bizzat bende ilk gebeliğimi Ovulasyon testi ile öğrendim resim paylaşamıyorum paylaşabilsem direk atardım
dhbetul Kesin olmamakla birlikte iki koyu çizgi çıkıyor aynı yumurtlama olduğu gibi ama ne kadar doğru bilmiyorum
Sumeyyealts Ben de ovülasyon testiyle öğrendim adete yakın koyulaşma oluyor Lh testinde 3 arkadaşım da Lh testi ile öğrendi
Semrat Bende ilk ovulasyon ile öğrendim ikiside çok köyü çıkarsa bir ihtimal hamile olabilrsin ama adet zamanı yaptiginda geçerli bu köyü cikmsti benimde bende hcg yaptim silik cıktı ondada 60 beta ile öğrenmiştim
sehrengiz_8 [silindi] bunu ovulasyon testi ile öğrenmedim doktor kontrolünde öğrendim regl düzensizliğim olmuştu evet kalp atışını duydum
Merve_ceyhan0803 Boncukk123 anladım canm belki de test bozuktu bilemeyiz yada sende lh hormonu yeteri kadar yükselmemiş de olabilir demekki kişiden kişiye değişiyor
Boncukk123 Merve_ceyhan0803 adetin gecikmesinin üçüncü günü yapmıştım canım çıkmamıştı normal gebelik testi yapmıştım orda çıkmıştı ne nasıl oldu cok bilemiyorum bende çıkmamıştı