Bebiko00 boyle şeyleri yazanları okuduğumda gercekten cok mutlu oluyorum 12 aralıkta sezaryen olcam simdiden deli gibi korku sardı. Simdiden anestezi sonrası ağrıları, sonda takma cikarma islemini, kesik acısını düşünüyorum sonra karına bastırma olayını sonra da ilk yürüyüş 😁 o kadar kötü seyler okudum ki 34.haftamdayim hem hamilelikten cok yoruldum çıksın artık diyorum hem de yok biraz daha içimde kalsın nasıl dogururum diyorum resmen iki arada sıkışmış durumdayım 😁 siz doğruları soyluyorsunuz size bir sorum olacak. Sezaryen sonrası karındaki o rahatsızlık hissi bebek baskısı , ağırlığı nefes nefese kalislar onların hepsi bi anda yok oluyor mu organlarimin rahatladigini hissedecek miyim hemen😁