Bende 29 haftadayim kiz ismi secmek.gercekten cok zormus oglumda boyle zorlanmamistim esim zeynep olsun istedi sonra bende madem oyle tek olmasn yanina ben isim bulaym dedm mira dedik tam anlamiyla icime sinmis degl ama yok bulamiyorum karar veremiyorm o yüzden son care Zeynep Mira olcak gibi gözüküyor sizede fikir olsn💕