Seher_coban bende oldu. Dogumda ıkınmaktan baş parmak aldar et cıkmıştı 🤦 ne oturabildim ne yürüyebildim sünnetliler gibiydim. Hergün sıcak duş aldım yumusuyordu.
Eczaneye gittim bir krem verdi o gecirdi sabah akşam o bölgeyi temizleyip sürdüm de iyi geldi. Şimdi 2.ye hamielyim 36.haftadayım 2 meme yine cıktı. Dogumda tekrar aynı olacak dıye korkuyorum 😭🤦