Gulsahhdd dalin aşırı fazla kokuyor canım ya bir bebeği tıkayacak kadar yani.
miray_85
2 sene önce bende e bebegın urunlerını almıştım gayet memnundum ama bu sefer hiç koku olmasın diye siveno tercih ettim
Sastim canım siveno için hem yumuşatıcı da gerekmıyor 2 gündür bebegımın koyafetlerını yıkıyorum tertemiz kokusuz ben çok beğendim bebeklerin zaten kendilerine özgü kokuları oluyor onu da bastırmasın 😅