fztanne_ Gecedendir bebek kendini sürekli kasıyor ve adet sancısı gibi şeyler oluyor. Şiddeti artmadı çok ama biraz fark ediyor. Doğum sancısı mı oluyor bu
Selmapiskin fztanne_ doğuma hazırlık olabilir bu iyi bişey. Nişan su gibi bir durum olursa doktorunuza gidin
Drnzgn fztanne_ canım düzenli mi oluyor bu kasılmalar onu takip et kaç dakikada bir oluyir ona flan bak işte eğer düzenliyor doktoruna git hemen
3prens1prensesmom fztanne_ 35 haftadan beri cekiyorum dediginizi ama genelde cok yoruldugum zaman oluyor . Ben dogum sancisi bilmiyorum nasil oluyor sezeryan dogum yaptigim icin en ufak agri beni korkutuyor ☺️