YigitPoyrazMomm Kızlar gece 3 te uyandım afedersiniz ishal oldum ve aniden gelen mide bulantısı sonra karnıma ağrılar girdi ve adet sancısı yaşıyorum cok halsizim aynı şeyleri yaşayan var mı benim gibi ve kasiklarima ağrı giriyor hafif😢 ve belimde ağrıyor
Glcn12 YigitPoyrazMomm ben 32 haftadan beri aynı şeyleri yaşıyorum doktora da söyledim gayet normal dedi bebek kanala yerleştikçe öyle olurmuş bugün kontrole gidicem bakalım artık ne zaman doğarsa 37+3 olduk
hsrtt_ YigitPoyrazMomm Dün gece ishal hariç aynı şeyi yaşadım.O kadar çok toplandı ki ve kasıklarım ağrıdı korktum sabaha kadar uyuyamadım.Doktoruma danıştım ama normal artık bebek kendini doğuma hazırlıyor dedi bende her an ne olacak diye bekliyorum 35+3 teyim.
YigitPoyrazMomm Glcn12 demek hepsi doğuma hazırlık Allahım sen bizi bir seste kurtar zaman yaklaştıkça korku heyecan başlıyor😢😥 bende cuma günü ultarson giricem bebiş napiyor içerde acaba😶
YigitPoyrazMomm Aybarssmom_ çok fena birşey ya bundan bir kaç gün önce çok pis kasiklarima vurdu evin içinde inledim resmen
YigitPoyrazMomm hsrtt_ Allahım sen bize yardım et çok fena bisey acısını anlatamıyorum sen bizi bir seste kurtar Allahım😢 inşallah doğumumuz kolay geçer cektigimize değecek ama Allahım bize yardım etsin