Sezaryen olalı 11.günüm ilk günden yürüdüm bebeğime bakabiliyorum evin içinde her şeyi yapabiliyorum fakat yürüyüşümde uzun süre olursa (10dk) , ayakta kalırsam sol tarafımın ağrısından adım atamıyorum bunlar normal mi bu durum ne zaman geçer .
Dün bebeğimiz uyuyunca eşimle 30 dakikalığına pantolon almaya gittik ama yürüyemedim bile yanında hiç düzelmeyecek gibi hissediyorum