annelik_4 Kızlar 7.haftamdan bu yana bulantı ve istifra yaşıyorum 10+5 olduk bir kaç gündür iyiydi yine başladı istifralar,bulantılar bulantı ilacı bile etki yapmadı sizin doğal yiyeceklerden bir öneriniz var mı çok kötü ya yediklerim,içtiklerim hep boşa..🥺🥺
Elfanne annelik_4 maalesef doğal yolla geçmiyor prillam kullandım ben o bana iyi geldi biraz uyku yapiyo oda gerçi ama mide bulantısından iyidir eğer prillam ile geçmezse kadın doğumcular sanırım zofer diye Bi hap veriyorlar çok duydum bunu benim başıma geldi o kadar şiddetli prilam ile hayata tutunuyodum resmen 😃 siz doktorunuzla görüşün bunkonuyu
Amina1993 annelik_4 naneli Şeker al ağzına o iyi geliyor biraz. Bende de 7 haftamda başladı 12de bitti. Naneli şeker iyi geliyordu bana . İlaç falan kullanmadım
Aybarssmom_ Ben uyanır uyanmaz tuzlu çubuk kraker yiyordum o tutuyordu biraz canım. Kaşarlı tost, simit tarzı şeyler yemeyi dene aç kaldıkça da miden bulanır
annelik_4 Aybarssmom_ açlıktan midem kazınıyor ama yedikten 5 dk sonra koşuyorum ne kraker ne salatalık off😑
annelik_4 Meralll002 limon iyi geliyor bende onu ara ara sıkıp içiyorum ama yemek tarzı bsy yiyemiyorum😕
Meralll002 birmucize1 valla bnm bulantimi mide yanmalarimi kesiyor. Hoş ben normalde de ekşi severim ki doktorum limon yasak fln demedi ben günlük 2 tane limon yiyorum ama tabi size yasak dediyse yemeyin. Ama süt ve salatalık tuketebilirsiniz🤗🤗
annelik_4 Amina1993 inşallah çok sürmez şuan su içmem gerekirken günde en fazla 3 bardak icebiliyorum