Normalde perşembeye gün almıştık ama bebeğim dedimdsha fazla dayanamicam gelim biran önce. 14 kasım sabah uyandığımda karnım acayip şişti we ağrım vardı kasılmalar da wardı. Sancı mı değil mi karar weremedim sezeryanım ben. Öğleden sonra baktım geçmedi bir buçuk yaşında oğlum War yemeğini hazır ettim çıktık ewden acile geldim nst ye bağlandım sancım çıktı. Direk yatış dediler demesine de ben salya sümük ağlıyorum ewe gidim öyle gelirim ewim yakın çocuğum küçük aç onıiu doyurmam lazım diye ağla ağla bi hal oldum yok bıtakamayız dedikçe şiddetlendi ağlamam neyse bırakmadılar yatışı yaptık sabah kahvaltı yaptığım için açlık saatini beklediler. Bi de herşey o kadar üst üste geldi ki oğlumun yeme problemi War eşim yesiremiyo asla arkadaşıma bırakcaktım o da ewde değil ilçeye annesinin yanında. Ablam hastaneye gelecekti güya. Onun da küçük kızında uyuz çıkmış çıkamıyo. Annem kendine hayrı yok ki kadıncağız bana baksın.böyle olunca bi üç saat hiç durmadan ağladım sanırım. Neyse saat 18.00 da ameliyathaneye gitttim bi süre anestezi doktorunu bekledik. Neyse başladılar ama ben herşeyi hissediyorum kesik dışımda herşeyi hissettim ağrı hissettim hem de çok hissettim söylememe rağmen bayıltmadılar beni. Artı miden bulanırsa söyle dediler bulandı söyledim ilaç wermediler öğürmekten nefes alamadım solunum cihazını taktılar.18.30 da bebeğim doğdu 19 da beni çıkarttılar tabi bu sefer de hemşire bekliyoruz ki odaya çıkarsınlar beni resmen rezillik. Odaya geldim ağrım o kadar çok wardı ki hem ağrı hem yanma ağlıyorum ağrıdan zar zor bi ağrı kesici yaptı yine geçmedi.bide karına bastırma olayı War hemşire üç sefer bastırdı hele ilk ikisinde kafamı ordan oraya wurdum resmen çünkü ağrım çok tam uyuşturmadılar beni ameliyatta. 01.00 gibi ayağa kalktım bu o kadar ağrıtmadı canımı. İki üçte daha çok ağrıdı diyebilirim. Şimdi yine ağrım War ağrı kesici yapması lazım hemşire sürekli erteleyip duruyo yapmıyo canım da çok ağrıyo.neyse ki mis kokulu oğlum yanımda şu an sağsalim bi şekilde tek temennim oğlıium şu an.