Mira_ll13 Birtek bendemi oluyor hanımlar bilmiyorum ama kucucuk seyleri kafaya takıyorum bianda gelen aşırı can sıkıntısı sizde yazın siz nasill hissediyorsunuz pskolojiler nasıll🤗
bebeksu0 Mira_ll13 bende öyleyim normalde de zaten takıntılı bi insandım hamilelikte iyice hassas alıngan düşünen biri oldum zor ya
Dodomom Mira_ll13 Ben kimseyle konuşmak istemiyorum eşimin ailesi olsun başkası olsun kendi halimdeyim şuan. Deliler gibi alış veriş sitelerine giriyorum sepete birşeyler ekliyorum yine siliyorum 🤣
Aybarssmom_ Ben çok ağlıyorum bebeğimin çamaşırlarını asarken, ütülerken hep ağladım. Evcil hayvanlarım var onlara bişey olsa ağlıyorum falan ☹️
Dodomom Aybarssmom_ ağlamak artık benimde favorim olmuş dizi olsun haberler olsun salak gibi ağlıyorum 🤣