ms_annisko_ ben yaptım İğne vs doğum anı cok iyi evet hiç ağrı sızı olmadan bebek doğdu ama Sonrasında Bence o acılar biraz insandan çıkıyor Ağrı kesici yaptılar bana , Beli tetikliyor demişlerdi Galiba oldu Ben yaşadım bel ağrısı yaşadım bebeğime bakarken. Kardeşim sadece normal doğum yaptı Çok acı sancı çekti evet ama sonrasinda sadece Kalça kemiklerinin çok baskı yaptigin için onun ağrıdugini söyledi