Merveeenurrr bana da dua et darısı başıma olsun. 39+0 oldum bende ama tık yok yaklaşık bir aydır yalancı sancım var nst de de çıkıyor ama gerçek sancı değil. Bugün yine tüm tuşlara bastım ananas yürüyüş hareketler felan sabah beri kasıklarda ağrı var yaklaşık 1 saat önce kadar kasığımdan çok fena sancı girdi 5sn kadar ve inanılmaz bağırttı yani 😹 ama bitti yine tık yok o yüzden dua et bana ♥️ sancın nasıldı peki?