sedagokcen ilk 10 12 hafta olana kadar bende de oldu kasık agrısı doktorum normal dedı. Hatta hamıle oldugumu ılk öğrendiğimde kasık agrımı adet olma agrısı sanıyordum ben . Gunum gectıgı halde hamıle oldugumu düşünmemiştim😁ama kasık agrısı hamılelık belirtisi