Usakli64 benim sağlık ocağında kiler de tam tersi beni deli ediyorlar her gittiğimde bebeğin kalp atışı yok eyvah bir şey olmuştur hastaneye koş.her gün arıyor bugün gittin mi kadın doğum una en sonunda bağırdım beni Bi daha aramayın diye
Her fırsatta kalp atışı yok diyor bende gidiyorum hastaneye ağlaya zırlaya Bi bakıyorlar ultrasonla oğlum ya esniyor ya el sallıyor garibimin günahını alıyorlar ayıptır ya 🤣
O yüzden 2 aydır gitmiyorum daha da gitmem