Selam kızlar benim 50 gün oldu doğum yapalı hormonlu spiral taktırdım 4 gün önce hiç tecrübeniz varmı kan eksikliğim olduğu için doktorum hormonlu spirali önerdi diğer bakır spiral çok kanama yapıyormuş adet iki üç kere olunuyormuş o yüzden bunh önerdi doktorum ayriyetten korunma hapı da içiyorum nolur nolmaz diyr bazılarında kayıyormuş acaba herkeste oluyormu bu bilgisi olan varsa hormonlu spirali hakkında yazsın🙋🏻♀️