Ozgeeee37 Aaa122 2650 gram bebek Tombiş olucak dedi geçen hafta 2300 dü bu hafta 2650 dedi 350 gram alması normal mi acaba haftada anlam veremedim
Zehrabal1 Ozgeeee37 makina farklı olcebiliyor benim bebek de haftasına göre tombiş çıkıyor ama doktor manika yanıltabilir bizi dedi
Ozgeeee37 Aaa122 normalde sezaryan düşünüyordum zaten ama doktorum da şusnlık zorunlu sezaryan gözüküyor dedi istememde normal yapamam yani
Ozgeeee37 Aaa122 kilosundan yani ölçümlerinden dolayı dedi 6 aralıkta muayene verdi işte 36 haftalık oluyorum o zaman daha net belli olur