Esmaveral Hanımlar bu uygulamaya göre 40+0 olduk. Alttan baskı hissediyorum sanki hep tuvaletim geliyor gibi. Böyle nasıl anlatsam bir şey geliyor gidiyor gibi korkuyorum
nehirlefou Esmaveral ben 40+4 oldum ne açılmam var ne bir şey 😒 devlette doğum yapacağım normal doğum istiyorum hurma yemeye başladım bakalım ne olacak vajinama baskı hissediyorum ama sancı yok sadece kasıklarımda ağrı oluyor yatınca dönerken zorlanıyorum.