limonvari Kızlar merhaba ikili test yaptiricam nasipse ama sadece perinatoloji bölümünde vardı ikili test randevusu. Kabul ediliyor mu risksiz gebelikte perinatoloji?
e_blue_sky_a limonvari evet, 2li testi yapmak perinatoloji nin işidir, bilgisayarlar çok iyidir. Kadın doğum perinatoloji kadar iyi anlayamaz
asell13 limonvari ben perinatoloji drn özel kliniğine gidiyorum riskim var ama bakar niye bakmasın yeterki randavu ayarla
Burcudoga limonvari zaten kendi doğum dr.un o alanda bı kayıt açması gerekiyor zamanı gelince açıyor ve sende o kayıttan sonra randevu alabiliyorsun sadece o bölüm bakabiliyor,çok şükür biz o testi atlattık, darısı senin başına, umarım güzel sonuçlar olur 🙏
limonvari e_blue_sky_a ama riskli gebelik değil benimki. Sorun yapmaz değil mi doktor ne işin var burda normal ikili test randevusu alsaydın diye?
Gamzeramo Perinatoloji zaten 2 li testi yapiyo canim önce ultasonda bakiyor snra kan vermeye yolluyor 😊
e_blue_sky_a limonvari yok etmez 2li testi perinatoloji yapmalı çünkü. Bakmayın siz özelde vs para için biz de yaparız diyorlar kadın doğum doktorları. Ama anne karnındaki bebeğin sağlığı perinatoloji nin uzmanlık alanıdır. Bi sıkıntısı yoksa zaten size yolunuza kadın doğum ile devam edin bize Bi daha gelmenize gerek yok derler 2li testten sonra.
asell13 limonvari rica ederim 🥰 benim riskim var ama ben kabul etmedim imza attım bugün bebeğim iyi ende kalınlığı gelişimi normal burun kemiği olmuştu yaptırmadım sadece genel büyük bi taramaya göndercem seni dedi onu kabul ederim ama testlere gerek duymuyorum 🤷♀️
Naniklininik Ben de bugün gittim ikili test için kadın doğum doktoru perinatoloji yönlendirdi randevu açılmadı tekrar sekretere hatırlattım hallettim dedi ama gün içinde mi açılır sistem uzun sürer mi. Alamıyorum uyarı çıkıyor takipli hasta kaydı gerekli vs diye