asli_kaya63 Kizimveoglumm Acaba-ne normal doğum mu sezeryan mi sizin. Hemen hemen aynıyız. Benim sezeryan olacak
Egemoms1303 asli_kaya63 benim ilk gebeliğim de daha sezaryen yada normal bir şey demedi doktorum bakalım 🥰 Sağlıcakla gelsinler inşallah 💙
Minikayak24 Alieymen31 kandırıp duruyor valla ara ara sancılar kasılmalar var ama yok kandırıyor resmen😂😂açılmam var ama gelmiyo cuma günü kontrole gidicem inşallah bakalım nendicek ozamana kadar doğmazsa tabi 😂😂
Minikayak24 Alieymen31 şaşırdığımnoktada ilk doğumum 35+6 da oldu normal doğum ama bu baya sevdi yerini gelmek istemiyor 😂
Alieymen31 Minikayak24 erkek benimde o yüzden sordum bu senenin erkekleri gelmek istemiyor galiba herkesten duydum 😂🫣 ilk gebeliğim benim
Minikayak24 Alieymen31 valla öyle gözüküyor ama yengem kızdı oda çok geç geldi son gün geldi hamfendi😂ama bence benim düşüncem haraketli veya hareketsizlikten de fark ediyor ilk oğlumda çalışıyordum eğilip kalkıp vs bunda hep evde yatıyorum rahattan gelmiyor 😂