Zafse Selm kızlar geçen hafta 7+4 iken kalp atışı 110 du 115 falanda oldu biraz tedirgin oldum bu normal mi cumartesi tekrar gidicem sayıya takılmalı miyim ya da bı sorun ise ne gibi bişi olabilir
Sksjsux355-- Zafse normali 60.100 arası olandır dakikada. Ama 110 da çok takılma kansizlik olabilir sende ondan ötürü kalp hızla kani pompaliyor. Değerlerine baktirabilirsin.
Zafse umrumdadegil bazen de 100 gördü 110 o aralar dedi 120 olmasını beklerdim fln gerildim iyice bu hafta yine bakalım dedi :/
Zafse Sksjsux355-- bazen de 100 gördü 110 o aralar dedi 120 olmasını beklerdim fln gerildim iyice bu hafta yine bakalım dedi :/
Sksjsux355-- Zafse senin kalp atışın için mi 120 dedi 🙄 yani 60.90 arası ki 90 en ideali 120 niye demiş anlamadım
Zafse Sksjsux355-- yok kuzum bebiş için intte de şuan bakıyorum 8. Hafta min 130 olmalı fln yazıyo cumartesi gidicem bakayım bişi dicek mi
Sksjsux355-- Zafse Allahımmmmm bende senin için söylemiş sandim ne alaka diye🤭🤭🤭 bebiş için ise orası farklı dert etme kendine bisey çıkmayacak inşallah daha çok yeni çünkü tekrar gider bakarsın daha güzel haber alırsın insaallllahhhh canım benim
umrumdadegil Zafse evet normalde 120lerde oluyor doğru ama korkma inşallah bir sıkıntı yoktur aşırı fark yok çünkü