UmmNasuh ms_annisko_ son 26 üçüncü gebeliğim inşaAllah buda normal olacak ilk iki doğumum tamamen birbirinden farklı doğumlardı bu bebişim nasıl gelecek beni neler bekliyor bilmiyorum her doğum ayrı bir heyecan 😄
gudmorningbeya UmmNasuh merhaba ikinci normal doğumunuz nasıl geçti benimde ikinci gebeliğim ve normal istiyorum
minikmucizeemaak ms_annisko_ Son 27:) Oldukçw zorlaştı herşey, bence son 10 15 falan, sağlıkla kavuşalım 🫶🏼