SevgiGksu deletedmom11 geceden beri camasırımı ıslatıcak kadar geliyordu şimdi hafif kan gibi oldu rengi
MinikAdam SevgiGksu gözünüz aydın 😍 darısı bizlerin başına 🙏🏻 Süreciniz nasıl geçti normal mi oldu müsait olduğunuzda anlatabilir misiniz 😍 Bu arada nasılsınız bebişiniz nasıl ?
SevgiGksu MinikAdam çok şükür iyiyiz ikimizde 38+2 de olduk sancım yoktu suyum gelmişti suni sancı verdiler ama açılma olmadı sezeryan olduk çok şükür iyiyiz ikimizde
ZeynepTrk Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 detayları müsait olunca bekliyoruz merak içinde
SevgiGksu Aysetugbak gece biraz ıslaklık farkettim acaba dedim sabah tuvalet sonrası yine geldi hastaneyi aradım gelin dediler geldik 🙂
deletedmom11 Foşş diye iniyo 😂 sonrada çiş gibi kaçırırmış gibi kesik kesik dewam ediyo bir gün boynca dewam eder ne zaman kan geLmeye başLar o zmn doğm çataLına çıkarsınz
Albevna_ deletedmom11 ayyy 😄 inşallah o zaman evde olurum yaa zor bişey. Bide o zaman beklemek mi lazım bu şekilde akmasını? Yani akıntı olarak geldiğinde doğum başlamaz