Kaya1902 17+5 haftalık hamileyim bebeğimin ilk hareketlerini sabırsızlıkla bekliyorum 🤰🐣 sizler ilk kaçıncı haftanızda hissettiniz ?😊
Kosarer 16 haftada hissettim çok hafif bir şekilde göz seğermesi gibi umarım sizde hissedersiniz çok güzel bir duygu 💙🙏
Kewecan Arkadaşlar ben 12 haftalık hamileyim ve bu 2 haftadır aşırı derece de iştahsızlık başlamış bir çok şeyden tiksinme ve az yemek yiyorum bişey olur mu
Bahar11mucize Kaya1902 sizde en yakın zamanda hissedersiniz inşllah 😊 hissedincede neden hareket etmedi bu gün sanki azmı etti neden böyle oldu stresi başlıyo ama olsun tekmeler. Harika 😂
Kaya1902 Pelinizm pıt pıtlar ,seğirmeler ,atmalar hissettim bu zamana kadar ama artık tekme hissetmek istiyorum 😌😊
HaticeNur Kaya1902 bn de 17+5 aynıymışız bn de bu hafta bir kaç gündür ara sıra hissediyorum öyle tekme gibi deil hafif kıpırtı şeklinde ve de sık deil ara sıra hissediyirum
Pelinizm Kaya1902 Onu bende hissetmek istiyorum canım 🙈ama 19 20 gibi sanırım tam anlamıyla o tekme hissetmeler 🙈😂 ayyyyh ben onun o minnak tekme atan ayaklarını yerim yeeeeer🙈🙈🙈🙈🙈😍