Merhaba hanımlar. 37+4 haftalığız 2 saat önce bebiş aşırı derecede hareketlenmeye başladı. Mesaneme vurdukça tuvalete gitme hissi oldu her ayağa kalkmamda sanki suyum patlayacakmış gibi oldu vajinamda batma hisside oldu. Ufaktan korkmaya başladım acaba bebiş geliyormu diye hemen duşa girdim batma hissi geçti ama şuan hala aşırı hareketli bu durum normal mi sizce doğum yakınmıdır acaba ??