Kadın doğum doktoru 20. Haftada perinatolojide detaylı ultrasona gitmemi söyledi, gittiğimde perinatoloji bebeklerin haftasının düşük olduğunu iki hafta sonra gelmemi söyledi. Ayın 21i için anca randevu bulabildim. O zamana kadar nerdeyse 24 haftalık olucam. Tahminen 23+4 olur. Tek yumurta ikizleri için geç mi acaba? geç kaldınız deyip bakmamazlık etmezler mi?