Fundabshnn Merhaba güzel anneler ilk oğlumun adı Çınar, 33 haftalık hamileyim diğer oğlumun adınıda Çağlar Doğan düşündük sizce nasıl? Bu sefer iki isim koymak istiyoruz bu arada doğan kayınpederimin ismi 🌸♥️
Rumeysaaa67 Fundabshnn illa kayınpederin ismini koymak istiyorum diyorsan doğan can koy bence çünkü isim çok uzun olmuş birde uyduramadim birbirine yine de siz bilirsiniz canım bu benim düşüncem 😊
Fundabshnn Rumeysaaa67 Can ismini hiç sevemiyorum maalesef 😞 Önemli olan çağlar isminin doğanla uyması değil aslında Çınarla uyması çünkü Allah nasip ederse aynı gün doğum olacak yani şuanda günü bu şekilde 3 Ocak dedik ilk oğlum çınar ikinci oğlum çağlar aralarında tam 2 yaş olacak bu şekilde düşünüyorum 🌸🤗 Tabiki yinede düşünceniz için çok teşekkür ediyorum ❤️