Defnegul20 Benim için şuan ikisini ayirt etmesinin bir önemi yok sadece köşede saklı yapmadan sa çişim var desin hemen yaptırayım diğer türlü kendi için de çok zor kış geldi her gün özel bölge sini yıkamak istemiyorum kaka yida çisi de sakli yapıyor aslinda çişim var diyor ama inatlasiyor gören bir kişi çişim var cümlesini kuramadini falan düşünür ama oyle degil inadin dan demiyor bana. Bile anne demeyi biliyor konus maya baslayali herkesi dedi babayi dedeyi her kezi birtek beni demedi bana da abla diyor du abla deme sebebi de şu benim küçük kardeşim var 13 14 yaşında bana abla diyor buda ilk konuş ma zaman lari aklina katmis o zmn dan beri abla diyor ben oğluma bana anne dermisin annecim dediğim zmn hep inadina abla diyordu ben surda bir bir buçuk ay olana kadar bir bir buçuk aydır anne diyor inadin dan demedi çiş olayi da inat etti demiyor yani