An itibari ile 6 haftalık olduk. Bi kaç gün önce başlayan mide bulantım anksiyetem duygu durum bozukluklarım…. Sanki hiç geçmeyecek gibi sürekli karamsar düşünüyorum sanki hep mutsuz olacakmışım gibi sorumluluklar beni korkutmaya başladı. Oysa üç dört aydır bebeğimiz olsun istiyorduk ama şuan sanki o kişi ben değilmişim gibi üstümde mutsuzluk ve hep mutsuz kalacakmışım asla mutlu olamayacakmışım hissiyle baş etmeye çalışıyorum. Benim gibi olan bu durumdan kurtulan var mı