Bugün doktora gittim kontrole sekretere sordu kaç haftalık diye kayıtlı olduğu için orda soruyor 35+2 dedi kendi monitörunde 36+2 çıktı doktor hangi haftayi söylerse bende uygulamadan degistiriyordum bugün dedıkı buraya bakma orası önemli olan sekreterin dediği yani dedi şimdi ben 35 haftalık miyim o zaman niye 36 görünüyor madem