MomyAsli_ Kızlar selam 7 haftalık hamileyim tansiyonum sürekli düşük çarpıntım var neden olur ne yapmam gerekir yaşayan var mı 😞
Htc_snn MomyAsli_ bnde aynıyım ama ben 29 haftalık hamileyim sürekli düşüyor tuzlu ayran falan fayda etmiyor
Esragokisa MomyAsli_ çok normal benim 5. Ayda 11 e falan yükseldi ancak.carpintida geçiyor .düşük tansiyon iyidir hamilelikte yüksek olmasından da dedi doktorum.sadece halsizlik sorun oluyor onada bisure sonra alışıyorsun.
Sumeyyealts Düşük olması gebelikte normal ve iyi bir şey yüksek olmasın o riskli, tuzlu ayranla normal seviyelere de getirebilirsin elden ayaktan kesiliyorsan limon fazla tüketme daha da düşürüyor
Bsraacelik Ara ara benimde tansiyonum düşüyor doktorlar gebelikte olabiliyor normal diyorlar tuzlu çubuk tuzlu leblebi ayran tüketiyorum
aresinannesi1 MomyAsli_ 13. Haftaya kadar düşük tansiyon ile gezdim sürekli bayılacak gibi oluyordum 8.5 i hiç geçmedi tansiyonum 2. Trimestera geçtiğimde suan normale döndüm biraz daha sabır canım
TugbaYalcin57 MomyAsli_ Benimde hep dusuktu 9a 5 çıkıyordu sürekli doktorum tuzlu ayran veya soda ile ayranı karıstır ic demisti icince boraz iyi geliyordu ama tekrarlıyodu gunde 5 6kez tansiyonum dusuyordu.Kansız bi insanım kanım cok dusmustu kullandıgım ilaclarda fayda etmedi doktorum 3tup kan yazdi farkli gunlerde 3 adet serum yedim ve tansiyonumda duzeldi kansizliktan dusuyormus benimki demekki