Benim kızım ayağını dayamıştı kaburgama bildiğiniz ittiriyordu neler çektim anlatamam kesinlikle oturamıyordum hep uzanmam gerekiyordu doğum yaptıktan sonra bile kaç ay boyunca ağrıdı öyle böyle bi ağrı değil yanıyordu sanki elimi atamıyordum sağ göğsümün tam altıydı