Selam kızlar ben dünden beri bebeği alt karnımda hissediyorum ve kasılmalarım oluyordu doktor kontrolde plesantamın aşağıda olduğunu söyledi 22. Haftamda da öyleydi sonradan çıktı denildi şimdi tekrar inmiş ve bebeğin ağırlaşmasıyla mı alakalı bilmiyorum ama aşırı zorlanıyorum alt karnım ağrıyor artık sizler nasılısnız