Kızlar bugün 13+1 tüp bebikolarım🤲🏻🧿 Ağzımın içi sulanıyor yanaklarımdan,bir şey yiyesim gelmiyor.Bulantı veya kusmam yok ama sürekli böyleyim.Geçmişti aslında ama üç dört gündür yine var…Doktor balıkyağlı folik asit,d vitamini ve demir ilacı başladı ama iki gündür kullanıyorum onları daha midem ekşiyor mu? Ne oluyor anlamadım🤦🏻♀️Hiçte bir şey yemiyorum öyle mideme dokunacak gitmiyor zaten bir şey 😕